Efektīvi treniņi ar spēka trenažieri

Dec 10, 2013 by

Spēka trenažieri ir lieliskas ierīces, kas spēj efektīvi attīstīt Jūsu ķermeņa spēku un tie ir piemēroti jebkurai muskuļu grupai. Nav nozīmes Jūsu vecumam vai fiziskās sagatavotības līmenim, šie trenažieri ir piemēroti ikvienam un nekad nav par vēlu tos sākt izmantot. Tomēr ir daži padomi, kurus ir noderīgi zināt, lai Jūsu veiktais treniņš būtu kvalitatīvs un efektīvs.

Pareizi nodarbiniet muskuļus

Ja jūsu mērķis ir uzaudzēt muskuļus, tad svarīgi ir izvēlēties pareizu pretestību. Pretestībai vajadzētu būt lielākai par to, kādu Jūs esiet radis izmantot ikdienā, bet ar to nedrīkst arī pārcensties. Ja nespējat svarus pacelt bez iešūpošanas, tie Jums ir par smagu un tos vajadzētu samazināt. Muskuļu šķiedru aktivizēsies vairāk, ja spēsiet pacelt svaru visā kustību diapazonā bez inerces palīdzības. Ja esiet iesācējs, izvēlieties svaru, ar kuru Jūs spētu veikt 15 atkārtojumus.

Sekojiet līdzi savai tehnikai

Lietojot trenažieri, centieties nodarbināt visas muskuļu-skeleta sistēmu, tas palīdzēs izvairīties no spēka nelīdzsvarotības un spēka, kā arī veiciet vingrinājumus ar staltu stāju, taisnu muguru un nesasprindzinātu kakla muskulatūru. Vingrinājumu laikā sasprindziniet vēdera muskuļus, tas palīdzēs Jums efektīvāk celt svarus. Lietojot spēka trenažieri, arī elpošanai ir liela nozīme. Neveiciet vingrinājumus ar aizturētu elpošanu, bet tieši pretēji veiciet izelpu vingrojuma grūtākajā daļā, tas pastiprinās Jūsu kustību. Ja arī Jums rodas jautājumi par vingrojumu pareizu izpildes tehniku, lietderīgi ir nolīgt personīgo fitnesa treneri kaut uz pāris nodarbībām.

Atpūta

Nepārslogojiet savu ķermeni, un pēc vingrinājumu beigām dodiet savam ķermenim brīdi atpūtas, lai tas spētu atgūties. Ieteicamais ilgums starp atkārtojumu kompleksiem ir aptuveni 60-90 sekundes. Ja treniņa laikā jūtat pastiprinātas sāpes, treniņa procesu vajadzētu pārtraukt un ļaut ķermenim atgūties vismaz 48 stundas, tās palīdzēs izvairīties no nopietnāku traumu gūšanas.

 

Noderīgi padomi no fitnesa speciālistiem Fitnesablogs.lv

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *