Kā zināt, ka izvēlētā dāvana ir laba dāvana?

Nov 21, 2016 by

dāvanu kartesBieži vien dāvanu saraksts ir garš – jo īpaši tādos svētkos, kā Ziemassvētki. Tad jāapdāvina vairāki cilvēki – mamma, tētis, sieva/vīrs, bērni, draudzenes un draugi – dāvanu saņēmēji iedalās dažādās kategorijās, tāpēc izvēle nebūt nav vienkārša. Vēlamies, lai izvēlētās dāvanas nav standarta lietas, ko var dāvināt teju ikvienam – tam jābūt kam personiskam, konkrētam cilvēkam domāts, ar ideju, “odziņu”, sajūtām izvēlēts. Bet kā lai šādas dāvanas izvēlas? Vēl tad, ja dāvanu saņēmēju ir daudz, ne visu par visiem zinām, un daudziem jau “viss ir”?

Dāvanu kartes ir labs piemērs, kā izvēlēties labas dāvanas, lieki nelauzot galvu. Ir atbilstošas aktivitātes, uz kurām izvēlēties un uzdāvināt dāvanu karti, gan vīriešiem, gan sievietēm, gan jauniešiem, gan vecākiem, gan balstoties uz dažādiem hobijiem, personības tipiem un tā tālāk. Tāpat dāvanu karte var būt lieliska dāvana pārim – vecākiem, ģimenes draugiem, brālim vai māsai ar otro pusīti, tā “nošaujot divus zaķus ar vienu šāvienu”, turklāt uzdāvinot dāvanu, ko abi var izbaudīt kopā – romantiski un ar sajūtām.

Ienāc un pārliecinies par plašo iespēju klāstu: http://visasdavanas.lv/davanu-kartes

Dāvanu karte sniedz tās saņēmējam iespēju izvēlēties viņam atbilstošu laiku, lai izmantotu dāvanu. Ja, piemēram, uzdāvinām SPA apmeklējumu, tas nav jāizmanto nākamajā dienā – arī pēc diviem mēnešiem, kad stress tā pamatīgi sakrājies, dāvanas saņēmējs var doties relaksējošās brīvdienās. Lielākā daļa šādu dāvanu karšu ir derīgas sešus mēnešus.

Varam dāvināt iespēju uz aktivitātēm, jautriem pasākumiem, atpūtu, garšīgiem ēdieniem, jaunām zināšanām (dažādas nodarbības un kurs), iespēju piedzīvot kaut ko jaunu un nebiju, iespēju pārvarēt bailes vai izdarīt kaut ko, kas jau nes bija kārots.

Dāvinot šādu dāvanu, tās saņēmējs tomēr nedaudz jāpazīst – īsti nedāvināsim iespēju izjādei ar zirgiem, ja nezinām, vai saņēmējam, iespējams, nav bail no zirgiem. Tomēr dāvanu karte var būt arī laba biznesa dāvana – kolēģiem vai darījumu partneriem, izvēloties uzdāvināt aktīvu piedzīvojumu iespēju, kas nekādā veidā nevarētu “nest” nepareizo ziņu par dāvanas mērķi – tā, lai dāvana netiek nepareizi “iztulkota”.

Dāvanu kartes kļuvušas populāras, kā lielāku svētku dāvanas, jo dažādi pētījumi liecina, ka tieši atmiņas, piedzīvojumi un sajūtas ilgāk paliek cilvēku prātos, nodrošinot, ka Jūsu dāvana netiks aizmirsta, kamēr tās dāvanas, kas ir taustāmas un materiālas (ja nu vienīgi nav kas ārkārtīgi īpašs), ilgi atmiņā nepaliek. Savukārt uzdāvināt ārkārtīgi īpašas dāvanas var izdoties vien pāris reizes – katros svētkos un jubilejās mēģināt pārspēt iepriekšējo dāvanu ar kaut ko labāku, iespaidīgāku, ir teju neiespējami.

 

 

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Share This

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *