Kādēļ digitālais mārketings nav tas, ko tu domā?

Oct 19, 2017 by

 

kas ir digitālais mārketingsTātad tu esi uzsācis biznesu? Lieliski! Tas prasa daudz pūļu un enerģijas, taču tu neatlaidīgi dodies uz priekšu un pārvari visus šķēršļus. Uzņēmējdarbības veidošana un attīstīšana mūsdienās ir kā žonglēšana vienlaicīgi ar milzīgu daudzumu bumbiņu – tev jāspēj koncentrēties uz dažādām jomām, lai sasniegtu vienotus mērķus.

Nosauksim vienu no šīm bumbiņām par digitālo mārketingu. Vai esi aizdomājies, kas tas īsti ir? Un vai, liekot roku uz sirds, vari apliecināt, ka pilnībā izproti tā būtību un nozīmi? Izrādās, daudzi uzņēmēji to nespēj. Paskatīsimies, kā digitālais mārketings tiek pārprasts un nesaprasts.

Digitālais mārketings ir vienkārši tas pats mārketings

Agrāk bieži dzirdējām jēdzienu “mārketings”, un lielākā daļa saprata, kas tas ir. Taču tagad apritē ir parādījušies tādi termini kā “satura mārketings”, “meklētājprogrammu mārketings”, “sociālo mediju mārketings”, “apmaksātais mārketings”, “remārketēšana” un daudzi citi.

Katrs kanāls ir kļuvis par savu mārketinga programmu, un daži cilvēki izvēlas koncentrēties tikai uz vienu kanālu, nevis vairākiem.  To var pielīdzināt avīzes trešās rindkopas lasīšanai, izlaižot visas pārējās. Smieklīgi, vai ne?

Digitālais mārketings ir daudzpusīgs process, kas ietver mērķtiecīgu patērētāju piesaisti un viņu uzticības nostiprināšanu. To visu nepieciešams darīt, lai:

  • Ļautu saviem potenciālajiem pircējiem saprast, cik lielisks ir tavs pakalpojums vai prece;
  • Palīdzētu saviem esošajiem klientiem saprast, ka viņi ir izdarījuši pareizo izvēli, iepērkoties tieši tavā veikalā utt.
  • Pastāstītu pasaulei par to, cik kvalitatīvs un labs ir tevis piedāvātais pakalpojums/prece;
  • Nodrošinātu potenciālos pircējus ar informāciju, kas nepieciešama, lai viņi veiktu pārdomātus lēmumus, iegādājoties preces un pakalpojumus.

Tas ir digitālais mārketings. Tas nav SEO vai sociālie mediji. Tie ir kanāli, tāpat kā avīze vai žurnāls.

Digitālais mārketings ir vienkāršs

Nē, regulāra, kvalitatīvu un interesantu bloga rakstu veidošana nedēļu pēc nedēļas, mēnesi pēc mēneša, nav vienkārša. Sociālo mediju pārvaldīšana arī prasa ķērienu, nevis tikai vēlmi piebāzt savu lapas timeline ar tekstu, kurš nevienam neinteresē. Tāpat arī e-pasta mārketings, automātiskās atbildes un apmaksātais mārketings kopā ar nosēšanās lapām prasa daudz laika un pūļu. Kādēļ?

Jo tevis paveiktajam darbam jābūt ar ideju, mērķi un nozīmi. Un tev ir nepieciešams regulāri analizēt un izvērtēt, vai darbības, kuras veic, nes gaidītos rezultātus. Lai to izdarītu, tev nepieciešams izmantot dažādus tiešsaistes analītiskos rīkus.

Digitālais mārketings ir lēts

“Facebook” reklāmas un “Google AdWords” ļauj tev sākt izmantot viņu pakalpojumus ar jebkāda apjoma budžetu. Un, ja tu spēj rakstīt, tu arī varēsi veidot ierakstus blogā, sociālajos medijos utt. Pavadot vismaz pāris stundas sociālo mediju vidē ar pareizo stratēģiju, tu vari palīdzēt uzlabot gan savu sekotāju skaitu, gan arī reputāciju

un atpazīstamību. Izklausās visai vienkārši, un šķiet, ka tu visu varētu paveikt pats, bet citu palīdzības. Taču tā nav. Kā sākumā minēju, tev ir jācenšas vienlaicīgi žonglēt ar daudzām bumbiņām, un tu nevari atļauties ilgi koncentrēties tikai uz vienu, pretējā gadījumā citas nokritīs zemē.

Lai uzturētu veiksmīgu balansu, tev būs nepieciešams kāds, kas parūpējas par kvalitatīvas digitālā mārketinga stratēģijas ieviešanas, kurā attiecīgi ir arī jāiegulda līdzekļi. Un, protams, tam visam ir nepieciešama iepriekšēja pieredze.

Ikviens var nodarboties ar digitālo mārketingu

Nepareizi. Var piekrist, ka teju ikviens var veikt virspusējas, vienkāršas darbības, kas var sniegt nelielu ieguldījumu uzņēmuma popularizēšanā, taču, ja tu vēlies sasniegt labus rezultātus, šis uzdevums ir jāuztic kādam, kuram ir ne tikai teorētiskas, bet arī praktiskas zināšanas šajā jomā.

Un kā tev šķiet – vai uzņēmēji mūsdienās digitālo mārketingu izprot pareizi?

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Related Posts

Share This

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *