Meklējot korporatīvās dāvanas internetā

Feb 15, 2017 by

korporatīvas dāvanas internetāCilvēkiem patīk saņemt dāvanas. Visiem, vienmēr un visos svētkos – arī pašos vienkāršākajos. Pasniedzot dāvanu, mēs ne tikai veidojam attiecības ar cilvēku, parādot, ka par viņu domājam un par viņa svētkiem nesam aizmirsuši, bet arī kopjam daļu no kultūras – dāvanu dāvināšanas kultūras. Arī biznesā bez dāvanu pasniegšanas neiztiek – tā ir viena no tēla un attiecību veidošanas sastāvdaļām – korporatīvo dāvanu pasniegšana.

Lielākā daļa korporatīvo dāvanu tiek pasniegtas lielākajiem klientiem, sadarbības partneriem, tiem, kar ko vēlamies nākotnē veidot sadarbību, sākot ar labu attiecību veidošanu un uzturēšanu. Otra korporatīvo dāvanu pasniegšanas niša ir darbiniekiem, kad priekšniecība novērtē, neaizmirst un rūpējas par cilvēkiem, kas strādā uzņēmuma attīstības labā. Trešais, kam vēl mēdz dāvināt korporatīvās dāvanas ir potenciālajiem un perspektīvākajiem klientiem.

Iemesli, kāpēc pasniegt dāvanu biznesa vidē ir dažādi. Tā var būt pateicība, novērtējums, attiecību stiprināšana un uzlabošana. Un lai arī labumu no dāvanas pasniegšanas izmērīt nav vienkārši, tā ir sava vieda stratēģija – kā veidot attiecības biznesa vidē. Biznesa speciālisti ir pārliecināti – izmaksu ziņā dāvanu pasniegšana ir viens no labākajiem līdzekļiem, kā izveidot un uzturēt ilgtermiņa partnerattiecības, paslavēt darbiniekus un veidot attiecības ar jauniem, potenciālajiem klientiem.

Un tomēr – arī šajā jomā jāievēro dažādi noteikumi un likumi, lai dāvanu dāvināšana sasniegtu vēlamo mērķi un nebūtu drīzāk neveiksme, nekā patīkams panākums.

Pirms pasniedzam dāvanu citam uzņēmumam, ko vēlamies kā potenciālo partneri, der noskaidrot uzņēmuma vadības attieksmi pret dāvanu pasniegšanu un saņemšanu, lai nesanāk ar labu domu radīt nepatīkamas emocijas un pārpratumus. Ir uzņēmumi, kas darbojas specifiskās jomā, un dāvanas var nepieņemt, uzskatot to par nesavtīgu un stratēģiski neētisku rīcību.

Tāpat jāpasniedz piemērotas dāvanas. Protams, biznesa pasaulē tās visbiežāk ir dāvanas ar firmas logo, informāciju un citām detaļām, kas reprezentē tieši Jūsu uzņēmumu. Tomēr, pasniedzot jebkuru dāvanu korporatīvajā vidē, jāizvērtē gan atbilstošas dāvanas vērtība, gan jau esošo izveidoto attiecību ilgums un tuvums. Jāpiemin, ka nu iespējams iegādāties arī korporatīvas dāvanas internetā.

Vēl joprojām populārākās korporatīvās dāvanas ir tās, kam ir praktisks pielietojums. Tāpēc vislabākā izvēle šādai dāvanai ir tāda, kas ir gan gaumīga un augstas kvalitātes, gan arī praktiski pielietojama. Jo īpaši tāpēc, ka ir taču vērtīgāk, ja dāvana tiek lietota un stāv acu priekšā ikdienā, atgādinot par Jums un Jūsu uzņēmumu, nevis nolikta kaut kur, kur visi to jau ir aizmirsuši.

      Ienakumi no sis reklamas nonak labdaribai

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *